czwartek, 25 września 2014

Peeling cukrowy

Wczoraj pierwszy raz zrobiłam peeling skóry głowy :) Do peelingu użyłam 4 łyżki cukry i 2 łyżki szamponu.

Wymieszałam składniki w miseczce i nałożyłam na wilgotną skórę głowy. Dokładnie masowałam skalp przez kilka minut. Następnie spłukałam piane, której zrobiło się bardzo dużo :) To oznacza, ze nas peeling "działa".  Cukier pod wpływem ciepłej wody  rozpuścił się, więc nie miałam problemu z wypłukaniem go. Po takim peelingu nie myłam już włosów, nałożyłam tylko odzywkę na 20-30 minut.

Po co robiłam taki peeling?
Mimo to, ze włosy myjemy to i tak są zanieczyszczone, a zwłaszcza skóra głowy. Takie zanieczyszczenia utrudniają wchłanianie się składników odżywczych. Zanieczyszczenie może objawiać się swędzeniem skóry głowy, które u mnie jest bardzo uciążliwe.

Co nam da taki peeling?
Usuwa martwy naskórek, który nie zostaje usunięty podczas mycia głowy. Pozbywamy się zanieczyszczeń. A nawet może nam pomóc w walce z łupieżem. Co mnie bardzo cieszy,bo od niedawna borykam się z tym problem. Po pierwszym peelingu łupież prawie zniknął.
Taki peeling stymuluję także porost włosów. Więc warto masować skórę głowy:)

Jakie zauważyłam efekty po peelingu?

  • mniej łupieżu, o czym pisałam  wyżej.
  • brak swędzenia skóry głowy
  • włosy zrobiły się lekkie i bardziej błyszczące u nasady głowy
I na koniec wrzucę fotkę swoich włosów. Zdjęcie robione dzisiaj z rana (dzień po peelingu). Włosy całą noc były w warkoczu, więc pojawiły się leciutkie fale:)
Zdjęcie słabej jakości, bo robione kalkulatorem :)


A Wy stosujecie jakieś peelingi? :)

41 komentarzy:

  1. Kurcze,ja jakoś nie umiem się przełamać jak chodzi o peeling skalpu. Ani cukier ani kawa mnie nie przekonuje,boję się,że cukier sklei mi włosy,a kawa na nich zostanie. Nie wiem,może jeszcze się przekonam:)

    zapraszam do mnie http://annzad27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też obawiałam się tego, że cukier sklei mi włosy.. Ale pod wpływem masażu i ciepłej wody szybko się rozpuścił i szampon nie dopuścił do sklejenia ;) jeżeli masz wątpliwości to użyj większej ilości szamponu.

      Usuń
  2. Przepiękne masz włoski :) Ja wykonuję często peeling skóry głowy :)
    Obserwujemy? :)
    Jeśli masz ochotę obserwować mój blog, to zaobserwuj i napisz mi o tym w komentarzu, a ja zrobię dokładnie to samo :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)

    A od kiedy jesteś włosomaniaczką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej więcej od listopada 2013 roku, więc można powiedzieć, ze jestem jeszcze początkową ;) A Ty od kiedy ?

      Usuń
    2. Już nie jesteś taką początkową włosomaniaczką, bo za niedługo będzie rok :) A ja zaczęłam dbać o włosy około 2 lata temu :) Masz bardzo piękne włoski :)

      Usuń
  4. jezu jaki genialny efekt :O
    obserwuję i czekam na uczciwy rewanż ;*
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej dziękuję za miły komentarz , oczywiście że się zgadzam , ja już teraz proszę ciebie o obserwację :)

    niegdy nie próbowałam takiego peelingu ale czas zacząć :)


    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto zrobić taki peeling ;) polecam
      już obserwuje ;)

      Usuń
  6. nigdy nie robilam peelingu, pytalas o o bserwacje ja juz czekam na twoj rewanz buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/colorful-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super peeling, chyba go sobie dzisiaj zrobię ;)
    Pytałaś o obserwację, zacznij i napisz u mnie jak już ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób od razu zauważysz różnice ;)
      już obserwuje ;)

      Usuń
  8. Nawt bym nie wpadla na to ze można zrobić peeling głowy :)
    Chętnie wypróbuję pomysł
    pozdrawiam ciepło :*
    Jeśli masz ochotę, to w wolnej chwili, zapraszam na mojego bloga nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosuje tego ale efekt super!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny peeling :)
    Wspominałaś o obserwacji, ja obserwuję, teraz ty
    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Just discovered your blog and it is totally amazing! Keep up a good work!
    Would you like to follow each other?!
    Let me know!

    With love,
    Vilma

    http://cantellyou.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. jak będę trzeźwa to też zrobię :D hueue

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny sposób! I jaki efekt! ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Jeżeli lubisz przeglądać różne stylizacje, zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam :D
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz słyszę o takim czymś:)) skuszę się chyba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , na prawdę warto zrobić taki peeling :) jak wypróbujesz to daj znać o efektach ;)

      Usuń
    2. ok na pewno:*

      Usuń
  15. ja już wczoraj byłam blisko użycia cukru,ale spasowałam na razie:p
    a tak w ogóle to bardzo podobają mi się Twoje fale na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również obserwuję. Musze przyznać, że masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również już obserwuje jako Marysia Zawłocka :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tym peelingiem ;)
    Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jutro wypróbuję ten peeling, bo szczerze mówiąc o takim jeszcze nie słyszałam..
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa rzecz z tym peeling'iem dziś wypróbuję;)
    zapraszam do nas: http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz sliczne wlosy <3
    Peeling musze koniecznie wyprobowac ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Spróbuję dziś zrobić taki peeling, ciekawe czy zauważę różnice.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń