wtorek, 23 września 2014

Lakier My Secret Sandy

Ostatnio trafiłam na super promocje w Naturze. Była wyprzedaż ostatnich sztuk lakierów My Secret Sandy. Przecena była ogromna z 8 na 3zł. Kto na taką promocję by się nie skusił.. Załapałam się na ostatnia sztukę tego lakieru w odcieniu mojej ulubionej czerwieni (  numer 171 sandy red suprise
Przy zakupie  nie byłam świadoma tego, że jest to lakier piaskowy. Zauważyłam to dopiero na moich paznokciach :) Lakier od razu mi się spodobał.


 Lakierek prezentuje się tak:

Troszeczkę się spieszyłam, więc paznokcie nie są idealnie pomalowane ;)
Kolor w rzeczywistości jest ciemniejszy i niestety nie widać tu efektu piasku, jaki jest w rzeczywistości :( 


Jest to mój pierwszy lakier piaskowy, ale od razu go polubiłam :)
a Wy przepadacie za takimi lakierami?

5 komentarzy:

  1. Widać widać ten piaseczek ;) Ładny kolor, jednak ja nie przepadam za piaskami, mam złe doświadczenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę mi to papier ścierny przypomina :) ale fajny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jakie porównanie :) w realu trochę mniej przypomina papier ścierny :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za takimi piaskami, ale te brokatowe już lubię :)

    OdpowiedzUsuń