czwartek, 16 października 2014

Liebster Blog Award Nominacja

Witam ;)
Jakiś czas temu zostałam nominowana do tej zabawy przez dwie osoby, a oto ich blogi: prawdziwe-piekno ,  letyourhairdown00. Za nominację bardzo dziękuje ;) I przepraszam, że tak późno odpowiadam na pytania. Ale ostatnio kompletnie nie mam czasu na nic.




Pewnie każdy wie o co w tej zabawie chodzi. A jeżeli któraś osoba jednak nie ma pojęcia to tak szybciutko wyjaśnię. Zabawa polega na tym, ze wybieramy 11 osób i zadajemy im po 11 pytań. Ta zabawa ma na celu pomoc "nowym" blogom. Czyli takim osobom jak ja :)  Wiadomo, że do gier są zasady, do tej też jedna jest: nie nominujemy osoby, która nas nominowała.

Pytania od letyourhairdown00 
1. Jakiego produktu do włosów najbardziej lubicie używać (maska, odżywka itd., chodzi mi o rodzaj produktu, nie konkretny produkt)?
2. Czym zajmujecie się w życiu?
3. Lubicie podróżować? Jaką podróż wspominacie najlepiej?
4. Jak się ubieracie? Jaki rodzaj ciuchów preferujecie? A może jakiś konkretny styl?
5. Co Was skłoniło do założenia bloga?
6. Jesteście optymistkami czy pesymistkami?
7. Kolekcjonowałyście coś lub kolekcjonujecie?
8. Co lubicie jeść najbardziej?
9. Jak spędzacie wolny czas?
10. Co lubicie czytać?
11. Lubicie takie blogowe zabawy jak ta?
Moje odpowiedzi:
1. Chyba najbardziej lubię używać odżywki, nie wyobrażam sobie bez niej codziennej pielęgnacji włosów.
2. Czym zajmuję się w życiu.. obecnie studiuję Budownictwo na Uniwersytecie w Olsztynie, mieszkam tam. Więc kształcę się i w wolnym czasie zajmuje się pielęgnacją włosów , ale to traktuję jako "dodatek".
3. Niestety mało podróżuję i szczerzę to chyba każdą podróż wspominam tak samo. Oczywiście są to same dobre wspomnienia.
4. Najchętniej to noszę jeansy i sweterki. Konkretnego stylu nie mam, noszę to co mi się spodoba. 
5. Hmm.. założyłam bloga, aby mieć jeszcze większa motywację do pielęgnacji włosów. Ale też po to, aby dzielić się wiedzą. 
6. Myślę, że jestem raczej pesymistką. 
7. Hmm.. raczej nic nie kolekcjonuję. Chyba, ze kosmetyki do pielęgnacji włosów można do tego wliczyć ;)
8. Najbardziej lubię jeść kurczaka w każdym wydaniu.
9. Wolny czas najczęściej spędzam ze znajomymi, chłopakiem. Ale również oglądam filmy, przeglądam Internet. 
10. Hmm.. Chyba najbardziej lubię czytać książki, w której głównym wątkiem jest miłość albo jakieś problemy ludzi . 
11. Blog mam od niedawna i pierwszy raz spotkałam się z taka zabawą, ale podoba mi się ;) 

Pytania od  prawdziwe-piekno :
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Z jakim kolorem byś się utożsamiła i dlaczego?
3. Za czym z dzieciństwa tęsknisz najbardziej?
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i co wtedy lubisz robić? 
5. Jaką rzecz zabrałabyś na bezludną wyspę, gdyby miała być tylko jedną?
6. Co ci się w sobie najbardziej podoba? 
7.Gdybyś złowiła złota rybkę, jakie życzenie chciałabyś spełnić?
8. Jaki jest Twój niezastąpiony kosmetyk?
9. Co sprawia Ci największą radość?
10. Co byś w sobie zmieniła?
11. Czego najbardziej nie lubisz robić? (oprócz sprzątania, jeśli o tym pomyślałaś)

Moje odpowiedzi: 
1. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się od zostania włosomaniaczką, założyłam go po to aby mieć większą motywację do pielęgnacji włosów.
2. Hmm.. Pierwszy raz na takie pytanie odpowiadam.. Czarny, ale to tylko dlatego, ze lubię nosić ubrania w tym odcieniu.
3. Najbardziej chyba za beztroskim życiem, nieprzejmowaniem się niczym.
4. Moją ulubioną porą roku jest lato. Co wtedy lubię robić hmm chyba lubię odpoczywać, bawić się ze znajomymi itd 
5. Myślę, ze telefon. O ile miałabym tam zasięg ;)
6. Chodzi o wygląd? Jak tak to włosy ;)
7. Kolejne sto życzeń hehe  a tak na serio, to poprosiłabym o to, abym w życiu osiągała same sukcesy. 
8. Niezastąpionym kosmetykiem est oczywiście odżywko do włosów Nivea Long Repair
9. Wspólnie spędzony czas z chłopakiem, ze znajomymi. 
10. Ogólnie to swoją wagę. 
11. Hmm.. właśnie o sprzątaniu pomyślałam. Ale nie lubię jeszcze dużo się uczyć , zwłaszcza przed sesją ;)


Moje pytania do Was: 
1. Czym chciałbyś/łabyś się zajmować za 5-10 lat?
2. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
3. Jaki film poleciłbyś/łabyś  mi do obejrzenia? 
4. Czy masz jakiś cel w życiu, do którego dążysz? Jak tak to jaki? 
5. O czym najbardziej lubisz pisać na blogu?
6. Dlaczego założyłeś bloga?
7. Lubisz uprawiać  sport? Jak tak to jaki?
8. Jakie jest Twoje hobby? I dlaczego akurat takie?
9. Lubisz gotować?  Jak tak to jakie potrawy?
10. Najładniejsza osoba, którą znasz?
11. Co Ci się ostatnio śniło? 

Nominuję następujące osoby: 
11.letyourhairdown00

Życzę miłej zabawy ;)

13 komentarzy:

  1. gratuluje nominacji:) swietne odpowiedzi bardzo lubie takie posty czytac duzo sie mozna o blogerce dowiedziec
    zapraszam cie na konkurs do wygrania jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.htm

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, jutro mam wolne, więc postaram się coś naskrobać, pozdrawiam:))

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje,w wolnej chwili odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za poświęcony czas na odpowiedzi :) Ostatnio też mam totalny brak czasu na wszystko, także rozumiem Cię doskonale..

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za nominacje! :)) niedawno dodawałam taki post, więc na blogu odpowiedzi opublikuje troche pozniej, ale narazie odpowiem w komentarzu :)

    1. Czym chciałbyś/łabyś się zajmować za 5-10 lat?
    Chciałabym mieć stałą pracę która by mnie satysfakcjonowała :) Chciałabym skończyć studia i pracować w swoim zawodzie. :) Marzy mi się pielęgniarstwo, położnictwo lub pedagogika :)
    2. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
    Ogólnie lubię zwierzęta, ale najbardziej chyba delfiny, pingwiny, psy i chomiki :) Nie wiem dlaczego, poprostu je kocham :D
    3. Jaki film poleciłbyś/łabyś mi do obejrzenia?
    Hmm, chyba film "Intruz", "Igrzyska Śmierci" albo "Naciągacze" :)
    4. Czy masz jakiś cel w życiu, do którego dążysz? Jak tak to jaki?
    Zdać maturę w tym roku, dostać się na studia, skończyć je, zdobyć pracę w swoim zawodzie, zamieszkać z TŻ i założyć z nim rodzinę :)
    5. O czym najbardziej lubisz pisać na blogu?
    O włosach oczywiście :)
    6. Dlaczego założyłeś bloga?
    Chciałam się gdzieś wygadać na włosowo-urodowe tematy, ponieważ moi bliscy mieli już dosyć słuchania o tym :D
    7. Lubisz uprawiać sport? Jak tak to jaki?
    Nienawidzę sportu i wysiłku fizycznego :) Akceptowalne jedynie jest dla mnie "pływanie" (o ile można tak to nazwać w moim wykonaniu), jazda na rowerze w krótkich odcinkach NIZINNYCH i nic więcej :D
    8. Jakie jest Twoje hobby? I dlaczego akurat takie?
    Włosy i książki :) Lubię zajmować się włosami i cieszyć się z efektów a książk to dla mnie rewelacyjny relaks i odskocznia od rzeczywistości ;)
    9. Lubisz gotować? Jak tak to jakie potrawy?
    Nie potrafię gotować, za to kocham jeść! :D
    10. Najładniejsza osoba, którą znasz?
    Zewnętrznie: osobiście to ciężko powiedzieć, znam wiele ładnych osób :) z mężczyzn najładniejszy jest dla mnie mój TŻ. Kobiet znam wiele pięknych. Z nieznanych mi osobiście osób to najładniejsza jest dla mnie Selena Gomez, Nina Dobrev, Cheryl Cole, Justyna z kanału Love And Great Shoes, Eva Longoria :)
    Wewnętrznie: Mój dziadek i mój chłopak mają według mnie cudowne serca, charakter i duszę :)
    11. Co Ci się ostatnio śniło?
    niestety nie pamiętam :( pewnie jakieś głupoty jak zawsze :D

    pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odpowiedzi ;) Są bardzo fajne ;) Co do filmu to uwielbiam "Igrzyska śmierci" ;)

      Usuń
  6. super pomysł na post, ja równiez nie wyobrazam sobie funkcjonowania bez odzywki:)
    zapraszam do siebie:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi się buzia cieszy kiedy widzę na blogach słowa o czytaniu książek! Normalnie miód na moje serce! :-) Świetny tag kochana, pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej , widzę, że zgłosiłaś się do konkursu u mnie na blogu... Nie udostępniłaś jednak zdjęcia, konkursowego, które się znajduje na fanpage :)
    Musisz to zrobić jeśli chcesz, żeby Twój głos był ważny :)
    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/2015/10/vita-liberata-luxury-tan-fabulous.html

    OdpowiedzUsuń
  10. bloga również nie obserwujesz :(

    OdpowiedzUsuń